تخلفات زیستمحیطی را گزارش کنید و از دولت پاداش بگیرید
کد خبر: ۲۵۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
با تصویب هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست، مخبرانی که ماموران سازمان حفاظت محیط زیست را در جریان تخلفات زیست محیطی قرار دهند، پاداش مالی دریافت میکنند.
با تصویب هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست، مخبرانی که ماموران سازمان حفاظت محیط زیست را در جریان تخلفات زیست محیطی قرار دهند، پاداش مالی دریافت میکنند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد تبصره ماده واحده قانون اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرایم زیست محیطی - مصوب ۱۳۹۴- آیین نامه اجرایی قانون یاد شده را تصویب کرد.
براساس این آیین نامه، سازمان حفاظت محیط زیست از ظرفیت اطلاعاتی سازمانهای مردم نهاد و افراد مطلع برای کنترل و رفع جرایم زیست محیطی استفاده میکند. این افراد هیچگونه رابطه استخدامی با سازمان محیط زیست ندارند اما به منظور جبران زحمات آنها سازمان حفاظت محیط زیست برای آنها پاداش در نظر میگیرد.
براساس این آیین نامه به کارکنان و مأموران سازمان در امور جلوگیری از تخلفات و جرایم معادل ۳۵ درصد بهای جانوران وحشی، کاشفان معادل ۲۵ درصد، کارکنان و مأموران سازمان در امور پیگیری و تعقیب معادل ۱۰ درصد و مخبر معادل ۱۰ درصد پرداخت میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین