شرط آیتالله وحید برای استفاده از ماهواره
کد خبر: ۲۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
آیت الله وحید خراسانی در پاسخ به پرسشی درمورد مجاز بودن استفاده از آنتن ماهواره اعلام کردند، استفاده از ماهواره با رعایت جهات شرعی اشکالی ندارد.به گزارش ایرنا، سوال و پاسخ آیت الله به شرح زیر در سایت رسمی ایشان منتشر شده است.
سوال 450: آیا استفاده از آنتن ماهواره برای مقاصد مباح و شرعی چه حکمی دارد؟
پاسخ: در فرض سؤال در صورتی که خوف انحراف عقیده یا سستی در مسائل شرعی نباشد و یا ارتکاب حرام برای دیگران نیز پیش نیاید، با رعایت جهات شرعی، اشکالی ندارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین