پرسپولیس با لشکری از مصدومین راهی مسجدسلیمان شد
کد خبر: ۲۵۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
پرسپولیس شنبه ساعت 16 به مصاف مسجد سلیمان خواهد رفت و به نظر می رسد این رقابت برای شاگردان برانکو غایبان زیادی خواهد داشت. چراکه سرخپوشان تهرانی برای بازی با نفت مسجدسلیمان ۶ بازیکن را همراه خود به این شهر نخواهد برد.
برانکو کار سختی در مقابل نفت مسجدسلیمان دارد.پرسپولیس شنبه ساعت 16 به مصاف مسجد سلیمان خواهد رفت و به نظر می رسد این رقابت برای شاگردان برانکو غایبان زیادی خواهد داشت. چراکه سرخپوشان تهرانی برای بازی با نفت مسجدسلیمان ۶ بازیکن را همراه خود به این شهر نخواهد برد.
در این سفر، حسین ماهینی، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، بوژیدار رادوشویچ، محسن ربیع خواه و آدام همتی را به دلیل مصدومیت پرسپولیس را همراهی نخواهند کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین