امدادرسانی به حدود 300 نفر از راهپیمایان تهرانی
کد خبر: ۲۵۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
علت مراجعه این ۱۶ نفر به بیمارستان تروما، تصادف، تنگی نفس و مشکل قلبی بوده است.
رئیس اورژانس تهران از امدادرسانی این ارگان به ۲۹۷ نفر از راهپیمایان در ۲۲بهمن خبر داد.دکتر پیمان صابریان در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به به مراجعه ۲۹۷ نفر به نیرویهای مستقر در مسیرهای راهپیمایی گفت: طبق تشخیص تکنسینهای اورژانس نیاز بود که ۲۳ نفر از مراجعان برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شوند اما هفت نفر از این افراد با امضا رضایت نامه از انتقالشان به بیمارستان ممانعت کردند و در نهایت ۱۶ نفر پس از انجام عملیات پیش بیمارستانی توسط نیروهای اورژانس برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.
وی ادامه داد: علت مراجعه این ۱۶ نفر به بیمارستان تروما، تصادف، تنگی نفس و مشکل قلبی بوده است.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین