ستاره اماراتی ادامه جام را از دست داد
کد خبر: ۲۴۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰
محمد احمد،مدافع تاثیرگذار تیم امارات دیگر نمیتواند تیم کشورش را در جام ملتها همراهی کند.
محمد احمد،مدافع تاثیرگذار تیم امارات دیگر نمیتواند تیم کشورش را در جام ملتها همراهی کند.به گزارش خبرآنلاین؛محمد احمد یکی از مدافعین تیم ملی امارات که در بازی های گذشته مهره فیکس آلبرتو زاکرونی بود،به دلیل مصدومیتی که در بازی مقابل استرالیا به آن دچار شد،ادامه رقابت های جام ملت های آسیا را از دست داد.
این بازیکن در دقیقه 18 جدال مقابل استرالیا آسیب دید و از زمین خارج شد تا حالا طبق اعلام پزشکان اماراتی دیدار مقابل قطر در نیمه نهایی و حتی فینال احتمالی را هم از دست داده باشد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین