هدیه شیخ اماراتی به هواداران تیم ملی
کد خبر: ۲۴۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
امارات در دوره قبلی جام ملتها توانست به جمع چهار تیم پایانی رقابتها راه یابد و این دوره کار آنها برای تکرار نتیجه دوره قبل سختتر است چرا که باید برابر استرالیا قرار بگیرد.

رئیس شرکت انرژی ملی ابوظبی ۱۰۰ هزار درهم برای خرید بلیتهای بازی امارات و استرالیا هزینه کرد و آن را بین هواداران اماراتی توزیع کرد.به نقل از الیوم، تیم ملی امارات، روز جمعه باید در یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا برابر استرالیا به میدان برود. مسئولان اماراتی که دوست ندارند ورزشگاه خالی از تماشاگر باشد دست به کار شدند و این بار سعید مبارک، رئیس شرکت انرژی ملی ابوظبی ۱۰۰ هزار درهم (کمی بیش از ۲۷ هزار دلار) برای خرید بلیتهای این دیدار هزینه کرد تا آن را بین علاقهمندان اماراتی توزیع کند.
امارات در دوره قبلی جام ملتها توانست به جمع چهار تیم پایانی رقابتها راه یابد و این دوره کار آنها برای تکرار نتیجه دوره قبل سختتر است چرا که باید برابر استرالیا قرار بگیرد.
برنده دیدار استرالیا و امارات در نیمه نهایی با برنده دیدار قطر و کره جنوبی دیدار میکند.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین