کاهش 5 درصدی مرگ خاموش تهرانیها
کد خبر: ۲۴۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد فوت ناشی از گاز مونواکسیدکربن 90نفر اعلام شده بود 5 درصد کاهش یافته است.
پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد که در 9 ماه نخست امسال85 نفر به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادهاند.بنابر آمارها از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۸۵ جسد به پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده که علت مرگ آنان گازگرفتگی و مسمومیت با مونوکسیدکربن تشخیص داده شده است.
این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد فوت ناشی از گاز مونواکسیدکربن 90نفر اعلام شده بود 5 درصد کاهش یافته است.
از تعداد فوتی های 9 ماهه سال جاری62نفر مرد و 23نفر زن بوده اند.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین