واکنش شهردار کرمان به فیلم آزار و اذیت دو کودک کار
کد خبر: ۲۴۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
بهتازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده و فردی در قامت کارمند شهرداری کرمان را نشان میدهد که دو دو کودک گلفروش را مجبور به خوردن گلهایشان میکند. شهردار کرمان در واکنش به این فیلم، گفته این فرد کامند شهرداری نیست.
بهتازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده و فردی در قامت کارمند شهرداری کرمان را نشان میدهد که دو دو کودک گلفروش را مجبور به خوردن گلهایشان میکند. شهردار کرمان در واکنش به این فیلم، گفته این فرد کامند شهرداری نیست.به گزارش ایسنا، در این فیلم، فردی که به نظر میرسید کارمند شهرداری کرمان است، دو کودک کار را که مشغول گلفروشی بودند، گرفته و میگوید به شرطی آنها را آزاد میکند که گلهایشان را بخورند.
شهردار کرمان در گفتوگو با ایسنا، با ابراز تأسف از این موضوع، گفت: این فرد خاطی کارمند یا کارگر شهرداری کرمان نبوده است.
وی با بیان اینکه این فرد کارمند یکی از شرکتهای پیمانکاری خدماتی سازمان همیاری شهرداری است، از اخراج وی خبر داد.
مهران عالمزاده اظهار کرد: به دنبال پیدا کردن این دو کودک کار هستیم تا از آنها دلجویی کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین