اعزام بمب افکنها و 200 پرسنل آمریکا به پرل هاربر
کد خبر: ۲۴۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
هم چنین وزارت دفاع آمریکا در بیانیهای اعلام کرد: اولین رزمایش گشت زنی در ماه اوت ۲۰۱۸ برگزار شد. اکنون برای دومین بار این رزمایش برگزار میشود.
سه بمب افکن و ۲۰۰ پرسنل آمریکا در پایگاه پرل هاربر هاوایی برای شرکت در تمرین گشت زنی ۲۴ ساعته هوایی در ایندو-پاسیفیک اعزام شدند.به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جاشوا دور فرمانده آمریکایی اعلام کرد: مشارکت بمبافکنهای بی ۲ در رزمایش گشتزنی هاوایی نشان از آمادگی این نوع تجهیزات برای دفاع از کشور ما و متحدانش است.
هم چنین وزارت دفاع آمریکا در بیانیهای اعلام کرد: اولین رزمایش گشت زنی در ماه اوت ۲۰۱۸ برگزار شد. اکنون برای دومین بار این رزمایش برگزار میشود.
به نوشته این بیانیه، تمرینهای بمب افکن به طور معمول در منطقه ایندو-پاسفیک برای هماهنگی بیشتر با شرکای منطقهای و ارتقای تخصص خدمه انجام میشود.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین