آذریجهرمی: اولین ساختمان فرستنده و تاسیسات رادیویی، یهویی شد کاخ!
کد خبر: ۲۴۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰
وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات به ادعای یک کاربر مبنی بر «کاخنشینی وزیر ارتباطات» واکنش نشان داد.
وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات به ادعای یک کاربر مبنی بر «کاخنشینی وزیر ارتباطات» واکنش نشان داد.محمدجواد آذری جهرمی در توییترش نوشت: «یا ابالفضل!
اولین ساختمان فرستنده و تاسیسات رادیویی، یهویی شد کاخ! ساختمانی که سال 88 بازسازیش تمام شده، یهویی صدها میلیون خرجش شده است! ترک دفتر بهدلیل مقاومسازی هم یهویی میشه بیتوجیه! مردم میدونن درد شما چیه، زور نزنید. کلاهفرنگی جزو میراث کشور است و از آن حفاظت میکنیم.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین