اون رئیس جمهور چین را به پیونگ یانگ دعوت کرد
کد خبر: ۲۴۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
خبرگزاری کره شمالی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که رهبر کره شمالی رئیس جمهور چین را به یک بازدید رسمی از پیونگ یانگ، پایتخت این کشور، دعوت کرده است.
خبرگزاری کره شمالی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که رهبر کره شمالی رئیس جمهور چین را به یک بازدید رسمی از پیونگ یانگ، پایتخت این کشور، دعوت کرده است.به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خبرگزاری مرکزی کره شمالی اعلام کرده است که این دعوت در حین ملاقات کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، از پکن که در هفتم تا نهم ژانویه انجام شد از شی جینپینگ، رئیس جمهور چین صورت گرفته است.
همچنین گزارش شده است رئیس جمهور چین این دعوت را پذیرفته و قول داده جزییات بیشتری در مورد برنامههایش به وی اعلام کند.
در حین ملاقات کیم جونگ اون از چین، رهبران این دو کشور بر ادامه روابط دو جانبه و همکاری مشترک در رونق منطقهای توافق کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین