ظریف خطاب به مقامات آمریکا:تهدید، تهدید بدنبال میآورد و احترام هم احترام
کد خبر: ۲۴۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
محمد جواد ظریف خطاب به دولتمردان آمریکایی نوشت : تهدید، تهدید بدنبال میآورد و احترام هم احترام!.
محمد جواد ظریف خطاب به دولتمردان آمریکایی نوشت : تهدید، تهدید بدنبال میآورد و احترام هم احترام!.به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان پنچ شنبه شب در توییتی خطاب به مقامات کاخ سفید در صفحه توییتر خود نوشت:" پرتاب ماهواره بر فضایی و یا آزمایش موشکی توسط ایران قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض نمی کند. این آمریکاست که این قطعنامه را نقض کرده و در موقعیتی نیست که در این زمینه برای کسی داد سخن سر دهد.
یادآوری به ایالات متحده:
۱. قطعنامه ۱۹۲۹ مرده است؛
۲. تهدید، تهدید به بار می آورد، همانطور که احترام، احترام می آورد. "
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین