سیاوشی: علت بوی بد در تهران مشخص نشد/ بسیج دستگاهها برای کشف علت بو
کد خبر: ۲۴۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علت بوی بد در تهران مشخص نشده است، گفت که این بو، بوی گوگرد نیست و شبیه بوی آمونیاک است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علت بوی بد در تهران مشخص نشده است، گفت که این بو، بوی گوگرد نیست و شبیه بوی آمونیاک است.طیبه سیاوشی در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به پیگیریهای خود در مورد منشا بوی بد در تهران، گفت: مسئولان حفاظت محیط زیست استان تهران گفتند از ساعت ۴ بعد از ظهر در حال بررسی مناطق مختلف هستند. آنها میگویند آنچه احساس میشود بوی گوگرد نیست، بلکه بویی شبیه آمونیاک است که مشابه آن در مرکز دپوی زباله کهریزک به مشام میرسد.
وی افزود: هنوز علت این بوی بد مشخص نشده است و برخی دستگاهها در تهران برای کشف علت بو بسیج شدهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین