|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۷:۵۴

سفیر آلمان در تهران سال نو میلادی را تبریک گفت

کد خبر: ۲۴۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
سفیر آلمان در تهران در توئیتی فرا رسیدن سال نو میلادی را تبریک گفت.
 سفیر آلمان در تهران در توئیتی فرا رسیدن سال نو میلادی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، این دیپلمات ارشد آلمانی در صفحه توئیتر خود با انتشار عکس‌هایی از حضور خود در شهرهای مختلف ایران و اقشار مختلف کشورمان و همچنین انتشار عکسی از مسابقه فوتبال بین ایران و پرتغال و صحنه‌ای که بیرانوند پنالتی رونالدو را مهار کرد، نوشت: با تشکر فراوان از همراهان سال 2018، در سال 2019 سلامتی، شادی و موفقیت را برایتان آرزومندم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین