جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی در سالروز تولدش به دیدار حق شتافت / شهید شایسته ۳۷ سال افتخار جانبازی داشت و ۵ ماه در کما بود
کد خبر: ۲۴۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی پس از ۳۷ سال افتخار جانبازی، در سالروز تولد خود به دیدار حق شتافت.
سردار پاسدار حاج امیر مسعود شایسته تهرانی در سال ۶۰ در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، در منطقه عملیاتی بازی دراز در سرپل ذهاب جانباز شده بود.
او که دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران بود، حدود ۵ ماه پایانی قبل از شهادت، در کما بود و سرانجام درست در سالروز تولد خود، به دیدار حق شتافت.
مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار انجام شده و مجلس تکریم او نیز روز جمعه ۷ دی ماه در مسجد الجواد در میدان هفت تیر تهران برگزار خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین