نجات زن ربوده شده پس از ۳۲ سال در بولیوی
کد خبر: ۲۴۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
یک زن آرژانتینی که در دهه ۱۹۸۰ میلادی به دست قاچاقچیان انسان ربوده شده بود پس از ۳۲ سال نجات یافت.
یک زن آرژانتینی که در دهه ۱۹۸۰ میلادی به دست قاچاقچیان انسان ربوده شده بود پس از ۳۲ سال نجات یافت.به گزارش ایسنا، این زن در دهه ۱۹۸۰ توسط تعدادی قاچاقچی انسان ربوده شده بود که به تازگی در عملیاتی با همکاری پلیس بولیوی و آرژانتین آزاد شد و به جمع خانوادهاش بازگشت.
وضعیت این زن که اکنون ۴۵ سال دارد تا اوایل سال جاری نامشخص بود که پس از آن پلیس به مدارکی از او در جنوب بولیوی دست پیدا کرد.
پلیس با شناسایی خانهای که این زن در آن حبس بود توانست او را نجات دهد. همچنین اطلاعاتی از هویت او منتشر نشده است.
به گزارش شبکه خبری بیبیسی، همچنین جزئیات بیشتری در مورد عوامل مسئول در حادثه ربودن این زن که حدود ۳۲ سال پیش اتفاق افتاده ارائه نشده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین