|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۲۷

محور هراز دوشنبه و سه شنبه مسدود می شود

کد خبر: ۲۴۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز دوشنبه و سه شنبه مسدود می شود.
 رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز دوشنبه و سه شنبه مسدود می شود.

سرهنگ محبی سیاوش محبی در گفتگو با مهر اظهار داشت: محور هراز از فردا به مدت ۲ روز از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ مسدود می شود.

وی گفت: این انسداد از پیست آبعلی به سمت آمل صورت خواهد گرفت.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: این انسداد به علت عملیات راهسازی در محدوده گزنگ اجرا می شود و رانندگان وسایل نقلیه می توانند، از مسیرهای جایگزین محورهای فیروزکوه و کندوان تردد داشته باشند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین