عکس/ ایستگاه اصلی گاری های آب در تهران قدیم
کد خبر: ۲۴۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
پیش از آن که آب لوله کشی در اوائل دهه ۳۰ مشکل آب تهرانی ها را حل کند، گاری های آب شاهی بودند که مردم پایتخت را سیراب می کردند.

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین