تصاویر/ جمعآوری ماشینهای تهرانی با پلاک مخدوش
کد خبر: ۲۴۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۴
اجرای نخستین مرحله از طرح ارتقای انضباط ترافیکی تحت عنوان "طاهر" با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ سردار رحیمی پیش از ظهر یکشنبه، ۱۸ آذر، برگزار شد.




















منبع : میزان
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین