سرمربی فولاد: میدانستیم بازی سختی داریم
کد خبر: ۲۳۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
از قبل پیشبینی کرده بودیم که بازی سختی پیش روی ماست. بازیکنان خیلی خوب مواردی که خواسته بودیم در زمین پیاده کردند و توانستیم بازی را ببریم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد میگوید بازیکنانش نکاتی که خواسته بود را در زمین پیاده کردند.عزیز فریسات پس از برتری تیمش برابر پیکان در نشست خبری اظهار کرد: پیشبینی میکردیم بازی خوبی را شاهد باشیم. هر دو تیم خوب بودند. بازیکنان ما هم خوب کار کردند اما در اواخر بازی بر مبنای اتفاق دو گل خوردیم و در ادامه بازیکنانمان به بازی برگشتند و در آن شرایط حساس دو گل زدیم بازی را بردیم.
وی افزود: از قبل پیشبینی کرده بودیم که بازی سختی پیش روی ماست. بازیکنان خیلی خوب مواردی که خواسته بودیم در زمین پیاده کردند و توانستیم بازی را ببریم.
او همچنین گفت: من مربی باشگاه فوتبال فولاد هستم و تا هر زمانی که از من بخواهند به کارم ادامه میدهم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین