ادامه جدال توییتری وزرای خارجه ایران و آمریکا
کد خبر: ۲۳۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
تمامی تحریمهایی که مجددا از سوی آمریکا اعمال میشوند، نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
وزیر امور خارجه ایران با انتشار توییتی به یاوهگوییهای همتای آمریکایی خود واکنش نشان داد.محمدجواد ظریف در توییتر خود نوشت:
«- تمامی تحریمهایی که مجددا از سوی آمریکا اعمال میشوند، نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
- نیت به قحطی کشاندن جامعه غیرنظامی، جنایت علیه بشریت است.
- دیوان بینالمللی دادگستری پیشتر ادعای پامپئو درباره معافیتهای بشردوستانه را رد کرد.
-گزارشهای مبتنی بر واقعیت رسانههای غربی و نامههای ضمیمهشده نشان میدهد که چه کسی دروغ میگوید.»
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در همین توییت تصاویر زیر را منتشر کرده است:


X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین