تکذیب خبر قطع درمان بیماران نادر
کد خبر: ۲۳۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
مدیرعامل بنیاد بیماریهای نادر ایران خبر قطع درمان بیماران نادر به دلیل افزایش قیمت دارو را تکذیب کرد.
حمیدرضا ادراکی، مدیرعامل بنیاد بیماریهای نادر ایران انتشار خبری مبنی بر قطع درمان بیماران نادر به دلیل افزایش قیمت دارو را تکذیب کرد و گفت: مشکل بیماران نادر به دلیل ناشناخته بودن شیوه درمان، مشکلی جهانی است.وی گفت: بنیاد بیماریهای نادر ایران با همکاری وزارت بهداشت در صدد تدوین یک سند ملی برای بیماران نادر کشور است تا بتوان ضمن ارزیابی مسائل و مشکلات بیماران نادر در مورد شیوههای درمان آنها برنامهریزی كرد.
مدیرعامل بنیاد بیماریهای نادر تصريح كرد: با تدوین یک برنامه مدون ملی تا حدود زیادی میتوانیم مشکلات این بیماران را مرتفع سازیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین