|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۳۸

زن روس با چاقو شوهر سابقش را زخمی کرد و با او سلفی گرفت! +عکس

کد خبر: ۲۳۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
زن روس با چاقو شوهر سابقش را زخمی کرد و با او سلفی گرفت! +عکس
یک زن اهل سیبری در شمال روسیه در پی مشاجره با شوهر سابق خود با چاقو به او حمله کرد؛ اما به جای تماس با اورژانس یا رساندن او به بیمارستان، وی را به حال خود رها کرده و در اقدامی عجیب با بدن غرق به خون شوهر سابقش عکس سلفی گرفت. او عکس این صحنه فجیع را از طریق فضای مجازی به دوستان خود نیز فرستاد. او در توضیح عکسی که برای دیگران فرستاده خودش را یک حیوان معرفی کرده است. چند روزی است این اتفاق فضای مجازی در روسیه را شوکه کرده است.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین