طاهرخانی: بازیکن سایپا با مشت به صورت من زد
کد خبر: ۲۳۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
بازیکن جوان پرسپولیس میگوید بازیکنان سایپا به او فحاشی کردند.
بازیکن جوان پرسپولیس میگوید بازیکنان سایپا به او فحاشی کردند.حمیدرضا طاهرخانی بازیکن پرسپولیس درباره درگیری بعد از پایان بازی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: صادق بارانی (بازیکن سایپا) میگوید طاهرخانی را نمیشناسم اما به من فحش میدهد.
او درباره علت درگیری اواخر بازی نیز گفت: سلیمانی (بازیکن سایپا) با مشت به صورت من زد و فحش ناموس داد. آن وقت بارانی علیه من مصاحبه میکند؟/ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین