خاطره ممنوع التصویر جدید فوتبال از سه تفنگدار!
کد خبر: ۲۳۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
علی انصاریان امیدوار است امشب پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و بعد قهرمان شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی انصاریان امیدوار است امشب پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و بعد قهرمان شود.
وقتی از او درباره شیرین ترین خاطره اش در آسیا می پرسیم می گوید: «من با پرسپولیس دو بار عنوان سومی در آسیا را به دست آوردم. همانطور که می دانید من و حامد کاویانپور و علی کریمی همیشه در پرسپولیس هم اتاق بودیم. به ما می گفتند سه تفنگدار. یادم هست بار دوم که سوم شدیم، به ترتیب علی، من و حامد در سه بازی تیم بهترین بازیکنان زمین شدیم و جایزه گرفتیم. من هم روزی بردم که کچل بودم چون سرم شکسته بود و مجبور شدم کچل کنم. خلاصه ما همیشه با هم بودیم و در اتاق کلی درباره فوتبال حرف می زدیم.»
ناگفته نماند انصاریان این روزها ممنوع التصویر شده و نمی تواند در برنامه های تلویزیونی هم حاضر شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
