عکس/ بانوان خرمشهری تماشاگر بازی لیگ یک
کد خبر: ۲۳۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
دیدار تیمهای کارون اروند و مس کرمان را تعدادی از بانوان خرمشهری تماشا کردند.
به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابتهای هفته نهم لیگ دسته اول بازی تیمهای کارون اروند و مس کرمان از ساعت ۱۸:۱۰ امشب آغاز شد که این مسابقه را جمعی از بانوان خرمشهری با حضور در ورزشگاه نفت و گاز اروندان تماشا کردند.
حدود ۱۵ خانم که به نظر میرسد جزو خانوادههای بازیکنان باشند، به همراه فرزندان کوچک خود در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر حضور یافتند.

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
