به جیب زدن 2 میلیون یورو توسط یک واردکننده!
کد خبر: ۲۳۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تعلیق یک ساله کارت بازرگانی مدیرعامل یک شرکت به دلیل عدم ایفای تعهدات ارزی خبر داد.علی اکبر مختاری گفت: با اعلام شکایت از سوی بانک ملی ایران شعبه جهانشهر، پرونده عدم ایفای تعهدات یک شرکت در تعزیرات حکومتی، تشکیل و بلافاصله مدیرعامل به شعبه احضار شد.
وی افزود: این شرکت که بنا بود در قبال دریافت 2 میلیون و ۵۲۶ هزار و ۷۵۰ یورو، اقدام به واردات کالا کند، به دلیل عدم ایفای تعهد خود پس از احراز تخلف، به استرداد این مبلغ ارز و تعلیق کارت بازرگانی به مدت یکسال محکوم شد.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین