تلویزیون دولتی پاکستان به تصرف معترضان درآمد+عکس
کد خبر: ۲۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
درگیری ها میان پلیس و معترضان ضد دولت در اسلام آباد پایتخت پاکستان ازسرگرفته شده و معترضان دقایقی قبل توانستند با ورود به ساختمان تلویزیون دولتی پاکستان، آن را به تصرف کامل خود درآورند.
معترضان که باتوم و چوب دستی به دست داشتند هنگام ورود به ساختمان تلویزیون، اقدام به آتش زندن کیوسک های نگهبانی آن کردند.
بیش از 300 نفر از معترضان خود را به داخل ساختمان تلویزیون دولتی رسانده اند و بسیاری از تجهیزات آن را ویران کردند.

منبع: ایرنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین