در جشنواره شهید رجایی
وزارتخانههای برتر معرفی شدند
کد خبر: ۲۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
در جشنواره شهید رجایی وزارتخانههای برتر در دولت تدبیر و امید معرفی شدند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت و وزارت نفت، وزارتخانههایی بودند که به عنوان وزراتخانه برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند و از آنها تجلیل شد.
محمد جواد ظریف، هاشمی قاضیزاده و زنگنه لوح تقدیر خود را در این مراسم از رئیس جمهور دریافت کردند.
منبع: ایسنا
X Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار:
| در انتظار بررسی: ۱
| انتشار یافته: ۱
ناشناس
| 
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
0
0
پاسخ
جالبه كه اين دو وزارت خانه (غير از گندكاري وزارت خارجه) طرح هاي احمدي نژاد را ادامه دادند. ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین