حذف دختران بسکتبال سه نفره ایران از المپیک آرژانتین
کد خبر: ۲۳۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر 18 سال ایران با شکست برابر چین از دور رقابتهای المپپیک آرژانتین حذف شد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر 18 سال ایران با شکست برابر چین از دور رقابتهای المپپیک آرژانتین حذف شد.به گزارش ایسنا، دختران بسکتبال سه نفره زیر 18 سال ایران که برای اولین بار در بازیهای المپیک شرکت کردند در آخرین بازی مرحله گروهی برابر تیم قدرتمند چین به میدان رفتند و با نتیجه13 بر 15 شکست خوردند و از دور رقابتها کنار رفتند.
ملی پوشان ایران در گروه A این رقابتها با تیمهای آلمان، رومانی، چین و مجارستان هم گروه بودند که با شکست در تمامی دیدارهای خود با کسب 36 امتیاز در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفتند.
تیم ایران با ترکیب آیدا گل محمدی، فاطمه آقازادگان، فاطمه بیدار و نگین رسولی پور و با سرمربیگری الهه دارستانی در این بازی ها شرکت کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین