یزدی:فاصله ما و تراکتورسازی شش گل نبود
کد خبر: ۲۳۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
ما امروز باختیم و با نتیجه خیلی بدی هم بازی را واگذار کردیم. اختلاف واقعی ما با تراکتور ۶ گل نبود. هرچند که توانایی آنها بسیار بالاست و طرفداران آنها یار دوازدهمشان بودند.
سرمربی استقلال خوزستان میگوید پنالتی اعلام شده برای تراکتورسازی تمرکز شاگردانش را به هم زده است.داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، در نشست خبری بعد از شکست شش بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: ما امروز باختیم و با نتیجه خیلی بدی هم بازی را واگذار کردیم. اختلاف واقعی ما با تراکتور ۶ گل نبود. هرچند که توانایی آنها بسیار بالاست و طرفداران آنها یار دوازدهمشان بودند. نمیخواهم درباره داوری حرف بزنم اما اگر روی گل دوم تراکتورسازی داور اشتباه کرده باشد، تاثیر زیادی روی نتیجه گذاشته است. ما تا دقیقه ۲۰ بازی یک فرصت هم به حریف ندادیم اما بعد از ضربه پنالتی تیم ما تمرکز خود را از دست داد و گلهای بعدی را دریافت کرد. ما از نظر نوع بازی کردن بد نبودیم اما از نظر نتیجه عملکرد بدی داشتیم.
او ادامه داد: از نتیجه خیلی ناراحت هستم اما از بازیکنانم راضی هستم. امیدوارم در آینده نواقصمان را برطرف کنیم.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین