فیلم سینمایی "بیست و سه نفر" ساخته میشود
کد خبر: ۲۳۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
محصول جدید مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانهای اوج، مرحله پیشتولید خود را گذرانده و فیلمبرداری آن طی روزهای آتی در شهرک چهاردانگه تهران کلید خواهد خورد.
فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» تازهترین محصول سازمان هنری رسانهای اوج به کارگردانی مهدی جعفری ساخته میشود.فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیهکنندگی مجتبی فرآورده به مرحله تولید میرسد.
محصول جدید مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانهای اوج، مرحله پیشتولید خود را گذرانده و فیلمبرداری آن طی روزهای آتی در شهرک چهاردانگه تهران کلید خواهد خورد.
«بیست و سه نفر» به تهیهکنندگی مجتبی فرآورده، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال 1361 به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.
مهدی جعفری پیش از این مستند «23 نفر و آن یک نفر» را تولید کرده بود که جزو اولین آثار در معرفی نوجوانان حاضر در جنگ بود.

منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین