|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۴

استعلام از 2 نهاد نظارتی وحقوقی درباره شمولیت شهرداران درقانون منع بکارگیری بازنشستگان

کد خبر: ۲۳۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
سخنگوی وزارت کشور در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار نامه ای از ارسال استعلام وزارت کشور از دیوان محاسبات کشور و معاونت حقوقی ریاست جمهوری به منظور اعلام صریح نظرات آنها درباره شمولیت شهرداران در قانون منع بکارگیری بازنشستگان خبر داد
 سخنگوی وزارت کشور در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار نامه ای از ارسال استعلام وزارت کشور از دیوان محاسبات کشور و معاونت حقوقی ریاست جمهوری به منظور اعلام صریح نظرات آنها درباره شمولیت شهرداران در قانون منع بکارگیری بازنشستگان خبر داد

سید سلمان سامانی ، نوشت: برای ایجاد هماهنگی، وحدت نظر و تمهید هرچه بهتر در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان ، امروز درمکاتبه با معاون حقوقی رییس جمهور و رییس دیوان محاسبات کشور ‏اعلام نظر صریح آنها درباره شمولیت شهرداران در این قانون را درخواست کردم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین