پیام اعضای تیم ملی به مناسبت درگذشت غلامنژاد
کد خبر: ۲۲۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
اعضای تیم ملی فوتبال درگذشت غلامنژاد را تسلیت گفتند.به گزارش سایت رسمی فدراسیون، درپی درگذشت مجید غلامنژاد مدافع پیشین تیمهای سایپا، استقلال و پاس همدان اعضای تیم ملی فوتبال به خانواده ایشان و حامعه فوتبال تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانشان از خداوند متعال صبر حزیل خواستار شدند. گفتنی است، غلامنژاد با تیم سایپا در فصل 86-85 به قهرمانی لیگ برتر رسید و در تیم ملی بازی میکرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین