تعداد قربانیان مصرف مشروب قلابی در کرج به 4نفر رسید
کد خبر: ۲۲۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
دادستان عمومی و انقلاب کرج از فوت چهار نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی بیکیفیت در این شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب کرج از فوت چهار نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی بیکیفیت در این شهرستان خبر داد.حاجیرضا شاکرمی اظهار داشت: 39 نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی بیکیفیت در کرج مسموم شدند.
وی با بیان اینکه چهار نفر از این تعداد فوت شدند، یکی از فوت شدگان زن است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر 35 نفر در بیمارستان بستری هستند، بیان کرد: این افراد
بر اثر استفاده از مشروبات الکلی از نوع متانول و به دلیل بیکیفیتی و سمی بودن مشروبات فوت کردهاند.
منبع: تسنیم
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین