|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۴۴

1200کیلوگرم شیرینی آلوده در البرز کشف شد

کد خبر: ۲۲۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
دکتر علیرضا مهرعلیان، مدیر شبکه بهداشت - درمان شهرستان البرز، از کشف و معدوم کردن بیش از یک هزار کیلوگرم شیرینی میشکا در یک واحد تولیدی در شریفیه به دلیل آلودگی بالای میکروبی خبر داد.
 دکتر علیرضا مهرعلیان، مدیر شبکه بهداشت - درمان شهرستان البرز، از کشف و معدوم کردن بیش از یک هزار کیلوگرم شیرینی میشکا در یک واحد تولیدی در شریفیه به دلیل آلودگی بالای میکروبی خبر داد.

متولی سلامت شهرستان البرز اظهار کرد: پیرو بازدید کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه از یک واحد تولیدی شیرینی میشکا و پس از مشخص شدن آلودگی میکروبی توسط آزمایشگاه کنترل کیفیت استان، دستگاه های این واحد، پلمپ و یک هزار و 200کیلوگرم از محصول این واحد، معدوم شد./برنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین