برنز بسکتبال سه نفره ایران در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸
کد خبر: ۲۲۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
تیم ملی بسکتبال سه نفره مردان ایران در دیدار ردهبندی پیروز شد و مدال برنز رقابتها را به دست آورد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره مردان ایران در دیدار ردهبندی پیروز شد و مدال برنز رقابتها را به دست آورد.به گزارش ایسنا، ملیپوشان بسکتبال سه نفره ایران در دیدار ردهبندی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ مقابل تایلند با نتیجه ۲۱ بر ۷ پیروز شدند و به عنوان سومی رسیدند.
ملیپوشان بسکتبال سه نفره ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل چین با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ مغلوب شدند و فینال بازیها را از دست دادند.
علی اللهوردی، امیرحسین آذری، نوید خواجه نژاد و محمد یوسفوند اعضای تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران را در بازیهای آسیایی جاکارتا تشکیل میدادند.
این برای نخستین بار است که بسکتبال سه نفره در جدول بازیهای آسیایی قرار گرفته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین