شکست ترابزون اسپور در اولین گام/حسینی نیمکت نشین بود، امیری غایب
کد خبر: ۲۲۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
ترابزون اسپور در هفته اول سوپرلیگ ترکیه در دیدار مقابل باشاک شهیر مغلوب شد.
به گزارش فارس، در هفته اول رقابتهای سوپرلیگ ترکیه، ترابزون اسپور مقابل باشاک شهیر به میدان رفت و با ۲ گل مغلوب شد.
در این بازی حسینی نیمکت نشین بود و وحید امیری هم در لیست تیمش حضور نداشت. امیری در دیدار تدارکاتی تیمش پیش از آغاز پیکارهای لیگ ترکیه مصدوم شده بود.
گلهای این بازی را داکاستا در دقیقه ۴۶ و امانوئل آدهبایور ۱+۹۰ به ثمر رساند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
