ریزش چاه در ورودی ایستگاه متروی قم
کد خبر: ۲۲۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
حمیدرضا حامدی خرسند مدیر روابط عمومی شهرداری قم از ریزش چاه ورودی ایستگاه مترو خبر داد و گفت: این حادثه ارتباطی با متروی قم نداشته است.
حمیدرضا حامدی خرسند مدیر روابط عمومی شهرداری قم از ریزش چاه ورودی ایستگاه مترو خبر داد و گفت: این حادثه ارتباطی با متروی قم نداشته است.حمیدرضا حامدی خرسند مدیر روابط عمومی شهرداری قم اظهار کرد: یک چاه در ورودی ایستگاه مترو میدان شهید مطهری در حال حفاری بود که متأسفانه چاه ریزش می کند.
وی همچنین ادامه داد: با حضور به موقع نیروهای امدادی مقنی فعال در حفر چاه سالم از زیر آوار بیرون کشیده شد و این حادثه تلفاتی نداشت.
او هم چنین اضافه کرد:ریزش چاه ارتباطی با ایستگاه متروی قم هم ندارد.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین