درخواست محدودیت حمل و نقل اینترنتی از سوی وزارت کشور
کد خبر: ۲۲۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات گفت: وزارت کشور با تقدیم لایحهای به هیات دولت خواستار محدودیت در فعالیت سرویسهای حمل و نقل آنلاین از جمله اسنپ و تپسی شده است.
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات گفت: وزارت کشور با تقدیم لایحهای به هیات دولت خواستار محدودیت در فعالیت سرویسهای حمل و نقل آنلاین از جمله اسنپ و تپسی شده است.به گزارش سایت رسمی نمایشگاه الکامپ، امیر ناظمی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات، در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه الکامپ با اشاره به لایحه جدیدی که وزارت کشور به هیات دولت درباره سرویس های حمل و نقل آنلاین تقدیم کرده است گفت: وزارت کشور با تقدیم لایحهای به هیات دولت خواستار محدودیت در فعالیت سرویسهای حمل و نقل آنلاین از جمله اسنپ و تپسی شده است.
به گفته ناظمی، این لایحه در کمیسیون امور زیربنایی دولت امروز عصر بررسی میشود و آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مخالفت با این لایحه در این جلسه شرکت میکند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین