۱۰ مصدوم زلزله کوهدشت به بیمارستان منتقل شدند
کد خبر: ۲۲۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت که زلزله کوهدشت تاکنون ۱۰ مصدوم داشته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت که زلزله کوهدشت تاکنون ۱۰ مصدوم داشته است.حسن امینی زاده در گفت و گویی اظهار کرد: زلزله کوهدشت تاکنون ۱۰ مصدوم داشته است.
وی بیان داشت: مجروحیت این مصدومان شامل شکستگی پا، صدمه و بریدگی با شیشه می شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت خاطرنشان کرد: همه نیروهای مرکز بهداشت کوهدشت آماده باش هستند و به مردم خدمات ارائه می دهند.
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرپرست اورژانس کشور گفت که زلزله ۴.۱ ریشتری کوهدشت هیچ مصدومی نداشته است.
پیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت و گویی؛ اظهار کرد: بر اثر وقوع زمین لرزه ۴.۱ ریشتری کوهدشت لرستان که در عمق ۱۰ کیلومتری از زمین رخ داده سه تیم ارزیاب به محل اعزام شده اند.
وی گفت: این زلزله هیچ مصدومی تا به این لحظه نداشته است.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین