گرمای بی سابقه در ژاپن/ دوازده نفر کشته شدند
کد خبر: ۲۲۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
در طول یک هفته 10 هزار ژاپنی به علت گرمازدگی در بیمارستان بستری شدند
در طول یک هفته 10 هزار ژاپنی به علت گرمازدگی در بیمارستان بستری شدند.به گزارش ایسنا از وستی ،گرمای بی سابقه در ژاپن زندگی را برای مردم این کشور دشوار کرده است و تنها از ۹ تا ۱۵ ژوئیه دوازده نفر جان خود را بر اثر دمای بالای هوا از دست داده اند.
در توکیو پایتخت ژاپن تنها در یک روز آمبولاس اورژانسی 2900 بیمار را به بیمارستان منتقل کرده که رکوردی بی سابقه از سال ۱۹۳۶ میلادی تا کنون به شمار می رود.
تمامی مناطق ژاپن گرمای بالای ۳۵ درجه را تجربه می کنند که با توجه به تعداد زیاد افراد مسن در این کشور ،احتمال افزایش قربانیان گرمازدگی رو به افزایش است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین