اندرسون: تا قبل از گل اول، بازی در اختیار ما بود
کد خبر: ۲۲۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
سرمربی تیم ملی سوئد به اظهار نظر درباره شکست برابر انگلیس و حذف از جام جهانی پرداخت.
سرمربی تیم ملی سوئد به اظهار نظر درباره شکست برابر انگلیس و حذف از جام جهانی پرداخت.به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال سوئد با قبول شکست ۲ بر صفر مقابل انگلیس از جام جهانی کنار رفت تا سه شیر بعد از ۲۸ سال به نیمه نهایی جام جهانی راه یابد.
یان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد بعد از این بازی گفت: مشکل خاصی برای این بازی نداشتیم اما در بهترین فرم خودمان هم نبودیم. تا آن کرنر که به گل نخست حریف تبدیل شد، همه چیز در اختیار ما بود ولی بعد از آن دیگر نتوانستیم پا به پای حریف بازی کنیم. در کل بازی با تیمهای بزرگ چنین ویژگی هم دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین