ملانوروزی پس از 5 سال از هنرهای تجسمی رفت
کد خبر: ۲۲۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
مظفری سابقاً سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران را عهدهدار بود.
مراسم تودیع و معارفهی مجید ملانوروزی و هادی مظفری امروز شنبه ۱۶ تیرماه انجام شد.مجید ملانوروزی که از دیماه ۱۳۹۲ به مدت ۵ سال ریاست دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برعهده داشت، امروز شنبه ۱۶ تیرماه رسماً از این سمت استعفا داد و هادی مظفری جایگزین او شد.
مظفری سابقاً سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران را عهدهدار بود.

منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین