|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۲

مقامات نفتی کره جنوبی به تهران آمدند

کد خبر: ۲۲۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
یک هیأت دولتی از کره جنوبی پیش از سفر به واشنگتن به تهران آمدند تا درباره هشدار جدید آمریکا با مسئولان ایرانی مذاکره کنند.
 یک هیأت دولتی از کره جنوبی پیش از سفر به واشنگتن به تهران آمدند تا درباره هشدار جدید آمریکا با مسئولان ایرانی مذاکره کنند.

دولت کره جنوبی اعلام کرد هفته گذشته در آستانه آغاز گفت‌وگو با واشنگتن درباره تحریم‌های نفتی ایران، هیأتی را برای رایزنی با مقام‌های ایرانی به تهران اعزام کرده است.

به نوشته روزنامه «هانکیوره» کره جنوبی، یک مقام ارشد در وزارت خارجه کره جنوبی روز چهارشنبه (دیروز) گفت: بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران در روز چهارم نوامبر (سیزدهم آبان) تاثیر زیادی بر پتروشیمی و سیستم پرداخت‌ پول میان کره جنوبی و ایران خواهد گذاشت.
منبع: برنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین