موتور افزایش دما در خوزستان روشن شد
کد خبر: ۲۱۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
محمد سبزهزاری، سرپرست هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم روند افزایش دما در استان بیان داشت: از روز سه شنبه انتظار رخداد دمای بالای 49 درجه را در برخی نقاط خوزستان داریم و از امروز تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما را در استان ادامه خواهد داشت.
محمد سبزهزاری، سرپرست هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم روند افزایش دما در استان بیان داشت: از روز سه شنبه انتظار رخداد دمای بالای 49 درجه را در برخی نقاط خوزستان داریم و از امروز تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما را در استان ادامه خواهد داشت.وی افزود: در شبانه روز گذشته، شوش با 46 درجه و ایذه با 18 درجه سانتیگراد بهترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان بودهاند.
سبزه زاری با اشاره به تغییرات دمای اهواز عنوان کرد: دمای هوای اهواز بین 30 تا 46 درجه سانتیگراد متغیر بوده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین