مدیر عامل رنو:با وجود احتمال جریمه از سوی آمریکا،در ایران می مانیم
کد خبر: ۲۱۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
رنو سال گذشته قراردادی 780 میلیون دلاری با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) امضا کرده بود تا بر مبنای آن و برای نخستین بار، مراکز توزیع و خدمات پس از فروش خود را در ایران مستقر کند.

مدیرعامل خودروسازی رنو روز جمعه اعلام کرد که با وجود بازگشت تحریمهای آمریکا، این شرکت همچنان به فعالیت خود در ایران ادامه خواهد داد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، «کارلوس گون» این اظهارات را در جلسه سالانه سهامداران رنو ایراد کرد.
گون گفت که با وجود احتمال جریمه شدن از سوی آمریکا، این شرکت فرانسوی در ایران باقی خواهد ماند تا «در زمان بازگشایی مجدد بازار» برتری خود را نسبت به دیگر خودروسازها حفظ کرده باشد.
مدیرعامل رنو ادامه داد: حتی اگر ناچار شویم حجم فعالیت خود را کاهش دهیم، بازار ایران را ترک نخواهیم کرد.
رنو سال گذشته قراردادی 780 میلیون دلاری با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) امضا کرده بود تا بر مبنای آن و برای نخستین بار، مراکز توزیع و خدمات پس از فروش خود را در ایران مستقر کند.
این شرکت همچنین متعهد شده است که در حوزه تحقیق و توسعه، بومی سازی تولید خودرو و نیز توزیع آن در بازار داخل و خارج از ایران فعال باشد.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین