اظهارنظر شوخطبعانه دکتر شریعتی درباره شهید بهشتی
کد خبر: ۲۱۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰
غلامعلی رجایی در کانال شخصی خود خاطرهای در باره دکتر شریعتی را از قول علی جنتی بیان کرده است.
علی جنتی در خاطره خود گفته است: مرحوم دکتر شریعتی احترام خاصی برای مرحوم شهید بهشتی قائل بود و نظم برنامهای و کاری او را خیلی میپسندید.
یک روز دکتر شریعتی به من گفت فلانی این آقای بهشتی خیلی آدم جالبی است. سوال کردم چطور؟ با خنده گفت برای اینکه اینقدر در برنامههای زندگی و کاری روزانهاش نظم و ترتیب حاکم است که اگر مسئلهای او را ناراحت و غصهدار بکند همان موقع غصه نمیخورد بلکه فوری دفترچهاش را از جیبش درمیآورد و مثلا مینویسد پسفردا ساعت ده صبح به مقدار پانزده دقیقه باید غصه بخورم!
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
