مرد ۷۵ ساله با مصرف قارچ سمی جان باخت
کد خبر: ۲۱۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ورزقان از جان باختن یک مرد ۷۵ ساله به دنبال مصرف قارچ سمی خبر داد.احمد صفرزاده در گفتوگو با ایسنا، گفت: روز چهارشنبه 16 خردادماه مرد 75 ساله اهل روستای مسقران ورزقان بر اثر مصرف قارچ سمی دچار مصمومیت شده بود که بعد از گذشت چندین ساعت از مصرف، به بیمارستان مراجعه کرده بود.
وی ادامه داد: متأسفانه پزشکان بیمارستان قادر به احیای وی نشدند.
صفرزاده خاطرنشان کرد: باتوجه به گذشت فصل قارچ خوراکی در این شهرستان و بهدلیل قابل تشخیص نبودن قارچ سمی با خوراکی مردم از خوردن قارچهای بستهبندی نشده پرهیز کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین