سقوط درخت در مسیر خط 1 قطار شهری مشهد
کد خبر: ۲۱۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
مدیر روابط عمومی شرکت بهرهبرداری قطار شهری مشهد افزود: این شرایط باعث شده است سرفاصله اعزام قطارها به ایستگاهها افزایش یافته و به حدود 10 تا 15 دقیقه برسد که امیدواریم به زودی به شرایط عادی بازگردد.
مدیر روابط عمومی شرکت بهرهبرداری قطار شهری مشهد از سقوط یک درخت بر روی شبکه برق خط 1 قطار شهری مشهد همزمان با وقوع طوفان گردوخاک در مشهد خبر داد.میثم زارع در گفتوگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با وقوع طوفان گردوخاک در مشهد یک درخت حد فاصل ایستگاههای شهید صیاد شیرازی و اقبال لاهوری خط1 قطار شهری مشهد بر روی شبکه برق سقوط کرد که باعث قطع برق در سکوی جنوبی ایستگاههای صدف، شهید صیاد شیرازی و اقبال لاهوری شده است.
وی با بیان اینکه نیروهای امدادی در حال تلاش برای جابهجایی درخت هستند، ادامه داد: با این وجود سرویسدهی خط 1 قطار شهری مشهد در جریان بوده و سرویسدهی همه به مسافران از طریق سکوهای شمالی در جریان است.
مدیر روابط عمومی شرکت بهرهبرداری قطار شهری مشهد افزود: این شرایط باعث شده است سرفاصله اعزام قطارها به ایستگاهها افزایش یافته و به حدود 10 تا 15 دقیقه برسد که امیدواریم به زودی به شرایط عادی بازگردد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین